קבוצה נכבדה של גמלאים יצאה השנה 10/11.9.24 לטייל בחבל טירול. אזור יפיפה בעל נופים פראיים, הרים מרשימים, אגמים צלולים, מפלים וגם הפתעה נעימה: שלגים (שלג רך ונעים, שאפשר לנו לנשום אויר צח), שלגים שציפו את פסגות ההרים במעטה לבן ויפה. ביקרנו בעיר אינסבורג בירת החבל, עלינו ברכבלים, ירדנו במגלשת הרים, פגשנו פרות עם פעמונים מצלצלים, עיירות עם ברווזים וברבורים, כבשים ועיזים המטיילים באופן חופשי במרחבים הירוקים. עלינו לתצפית המרהיבה של עמק שטובאי, וביקרנו בבית הקפה בוילדשפיטצה. להיכנס לבית הקפה ולהחזיק ביד כוס שוקו עם קצפת, כשבחוץ הכול מושלג, זו חוויה מיוחדת ומרנינת לב. לחוות שלג בכמות מכובדת, לדרוך ולשקוע בתוכו, למשש בידיים את הפתיתים הרכים והקרירים זו חוויה מעוררת התרגשות ועליזות ילדותית עם חיוך מאוזן לאוזן על אף הקור. להתהלך בתוך תמונה של שוקולד שווצרי, לדמיין את היידי בת ההרים, להקשיב לפעמונים, חוויה שלנו הישראלים פחות מוכרת. ביקרנו בעולם הקריסטלים של סברובסקי, פגשנו עיצובים צבעוניים ממש מסנוורים. חלקם ממש מנצנצים בכל צבעי הקשת, בגדלים מרהיבים. חלק מהנשים הצטייד בהזדמנות הזו גם ברכישה של תכשיט נאה. עברנו בזהירות בגשר החבלים הגבוהה והארוך בעולם. חלק מאתנו קצת חשש ולאמיצים הייתה חוויה נפלאה. עלינו למבצר והשקפנו אל אזור מפעים ביופיו. התבוננו במפלי שטויבן הגבוהים ביותר, הנופלים בחוזקה מגובה של 160 מטר. ראינו גם את מפלי גראווה שבעמק שטובאי הנפרשים על פני מרחב מרהיב. הייתה לנו האפשרות להשוות בין המפלים האלו לבין מפלי הריין היפייפיים המצויים בשוויץ. צפינו בטירות, גנים והרבה הרבה עצים ומשטחים ירוקים. מעבר ליופי האין סופי, הסתדרנו עם הטיסות (איחור קל בלבד), נסענו באוטובוס קומותיים חדיש עם תצפית נאה. לנו במלונות טובים ונהנינו מקולינרייה איכותית, כשרה, טעימה המעוצבת באופן מרהיב. ממש סעודות גורמה בשפע שאינו שכיח בטיולי חו”ל כשרים. האווירה הקבוצתית הייתה נעימה וחזרנו נרגשים ועייפים עם טעם של עוד. התמונות והסרטונים המצורפים מאפשרים לכולנו להיזכר בחוויה המוצלחת. המדריכים דאגו להעשיר את הידע שלו בסיפורים ובעובדות על עולם הצומח, מחזור החיים, האוכלוסיה ועל התרבות, הנימוסים והמשפחה הקטנה. פגשנו את המבוגרים עוסקים בסוגי ספורט מגוונים ופגשנו ביום ראשון מעט מאוד ילדים. תודה לכלכם על טיול נהדר. נתראה בפעילות המשותפת הבאה!

2 Responses

1. מעלה זכרונות נעימים מהקבוצה המיוחדת והנעימה, בברכת גמר חתימה טובה,
    אליה

2. טיול מהנה במיוחד.העין לא שבעה מהנופים המוריקים והירוקים,מכמויות השלג המרשימות וכל הטבע שכוסה בלבן.קבוצה נעימה ומשתפת פעולה.אירוח מעולה במלון.מדריך מצוין שידע למצוא פתרונות לכל סיטואציה,ועל כלם צוות הועד,דוד ודינה שאירגנו וניווטו את הספינה בנחת וטוב טעם.